Ploaie de vara!

Ador vara ( poate, datorita faptului ca am vazut lumina zilei cand ciresele dadeau in parg 🙂 ), imi place sa ma bucur de soare ( de razele lui „jucause ” care patrund printre norii pufosi dezmierdandu-ne), de minunatele flori care ne incanta prin frumusetea lor dar … imi place foarte mult ploaia de vara ( pentru ca este  de scurta durata, calduroasa, are un farmec aparte in comparatie cu ploaia de toamna ).

Imi place atunci cand tuna ( cineva … foarte drag mie spunea cand tuna ca : ” se pupa norii” 🙂 ) , imi place sa privesc cum fulgera ( ele au o magie : parca un vrajitor ameteca o multitudine de ingrediente pentru o anumita vraja ), imi place sa ascult cum cad picaturile de ploaie intr-un anumit ritm ( precum se difuzeaza o melodie ), imi place sa ma plimb prin ploaie, sa simt picaturile cum cad pe mine ( ca o mangaiere ) …

Despre lacrimaroua

“If you’re alone , I’ll be your shadow. If you want to cry , I’ll be your shoulder. If you want a hug , I’ll be your pillow. If you need to be happy, I’ll be your smile.But anytime you need a friend , I’ll just be me!”
Acest articol a fost publicat în Hello world și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

