Un loc binecuvantat de Dumnezeu- Manastirea Prislop

… am vazut pentru prima oara icoana Parintelui Arsenie Boca, in urma cu aproape un an si jumatate, mi-au placut  acei ochi albastrii blanzi,  acea privire patrunzatoare care, mi se parea ca trece dincolo de mine …
… incet, incet am inceput sa aflu despre manastirea Prislop si despre harul „Sfantului Ardealului” ( asa cum a fost numit de catre oamenii care l-au cunoscut )Parintele Arsenie Boca, atat in viata cat si la trecerea la cei drepti …
Am inceput sa-mi doresc sa vizitez acel loc si m-am rugat Parintelui Arsenie sa ma ajute sa ajung si, azi pot spune cu mare bucurie in suflet ca visul mi s-a IMPLINIT!
Am sa tin minte cu mare drag data de 20 Iulie 2013, data in care am pasit cu pasi timizi pe poarta sfintei manastiri Prislop!

Picture 053

… in timp ce ma „desfatam” cu minunata priveliste din jurul meu, am simtit ca toate gandurile au plecat, toata „boala” sufleteasca si trupeasca a disparut, lasand in urma o „Mare” de liniste …

… m-a impresionat faptul ca mirenii veniti erau foarte piosi,  in jurul nostru era atata liniste si pace, auzindu-se doar slujba ce se propaga din difuzoarele instalate in diferite locuri in curtea manastirii …

… cu multa emotie si nerabdare, ma indrept spre mormantul Parintelui Arsenie …

… atata rabdare, respect, piosenie, nu am mai intalnit pana acum …
… am ajuns la cimitir : un „Colt de rai” ; emotiile imi sunt tot mai mari …

… m-am inchinat la cruce ca la mormantul cuiva drag, am sarutat-o cu emotie si lacrimi de bucurie (pentru ca am ajuns in acel loc ) si, am multumit pentru acest dar nepretuit …
… ma indrept spre pestera Sfantului Ioan ( sau „Casa sfantului” cum i se mai spune )  bucurandu-ma de frumusetile din jurul meu …

… imi ostoiesc oboseala, cu o cana de apa de la izvorul tamaduitor unde, se spune ca apa aceasta purifica sufletul …

… o experienta unica cu trairi pe masura …
Multumesc Parinte Arsenie Boca, pentru ca m-ai ajutat sa vad acest loc BINECUVANTAT de Dumnezeu!!!

parintele-arsenie-boca-15_914c2a6f69a5b0

Despre lacrimaroua

“If you’re alone , I’ll be your shadow. If you want to cry , I’ll be your shoulder. If you want a hug , I’ll be your pillow. If you need to be happy, I’ll be your smile.But anytime you need a friend , I’ll just be me!”
Acest articol a fost publicat în Arsenie Boca si pelerinaje și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

