Manastirea Sinaia, Caraiman si Namaiesti

Timpul s-a scurs si … trebuie sa-mi iau „ramas bun” de la acest minunat loc unde, am gasit atata pace si liniste sufleteasca citind pentru ultima data aceste minunate cuvinte care, sunt o sfanta binecuvantare …

Pe drumul de intoarcere spre casa, poposim la Sinaia si „batem” la poarta Manastirii Sinaia!

… bunul Dumnezeu, ne indeamna: „intrati, intrati, dragii mei” …

Privesc in jur cu nesat, vreau sa-mi „mangai” privirea, cu aceste minunate „comori”.

… in biserica cea noua nu ni s-a dat voie sa fotografiem, pictura este noua si, se poate deteriora, asa ca admiram imprejurimile …

La drum, spre Caraiman!

Am ajuns la Manastirea Caraiman, ma bucur precum un copil care … a primit jucaria mult visata!

… nu am cuvinte, este atata frumusete in jurul meu incat, vorbele sunt de prisos …

… intr-un colt, mi-a atras atentia ceva …

🙂

La drum, ultimul popas, Manastirea Namaiesti; din pacate am ajuns in jurul orei 20 dar, maicutele ne-au primit cu mare drag ( poze nu am facut fiind foarte intuneric ).

Am petrecut cateva ore departe de zbuciumul vietii, in care am vazut lucruri minunate si, mi-am „incarcat” sufletul cu multa pace!

Multumesc Doamne si Parinte Arsenie,pentru ajutor si ocrotire!!!

Despre lacrimaroua

“If you’re alone , I’ll be your shadow. If you want to cry , I’ll be your shoulder. If you want a hug , I’ll be your pillow. If you need to be happy, I’ll be your smile.But anytime you need a friend , I’ll just be me!”
Acest articol a fost publicat în Arsenie Boca si pelerinaje și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

