Lasagna

… un mic rasfat pentru fiul meu cand, am fost in vizita la el …
🙂

Mod de preparare:
Am facut intai sosul:4 cepe tocate marunt unduite in ulei, carnea tocata rumenita putin, am adaugat sos Panzani Originale, mirodenii si, le-am pus la fiert ( la foc mic in jur de 30-40 minute ), dupa care am adaugat 500 ml smantana lichida si am mai lasat la fiert 10 minute.
Am uns putin forma dupa care am asezat smantana, foi, sos, cascaval ras.
… si tot asa, de patru ori; am incheiat cu sos.
Am pus tava intr-o alta tava cu apa apoi, in cuptorul bine incins timp de 30 minute, dupa care am mai pus un strat de cascaval si , am mai bagat tava la cuptor pentru 10 minute.

http://www.adihadean.ro/2010/01/lasagna-cu-ragu/ , dupa aceasta reteta am facut pentru prima data lasagna.

Pofta buna! 🙂

Despre lacrimaroua

“If you’re alone , I’ll be your shadow. If you want to cry , I’ll be your shoulder. If you want a hug , I’ll be your pillow. If you need to be happy, I’ll be your smile.But anytime you need a friend , I’ll just be me!”
Acest articol a fost publicat în ... experinte in bucatarie ... și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

