Salata de vinete – „marca” Adi Hadean

… sper sa nu „plictisesc” repetand ca imi place sa incerc retete noi in bucatarie, bucatarul favorit fiind, Adi Hadean; de aceasta data, am incercat o noua reteta de salata de vinete …
Mod de preparare: dupa ce am copt si curatat vinetele, le-am lasat la scurs, in acest timp punand usturoiul la copt ( pentru jumatate de kilogram de vinete, avem nevoie de 70-80 de grame usturoi copt ). Am tocat vinetele impreuna cu usturoiul; dupa care, am amestecat 2 linguri de mustar dulce cu 3 linguri de ulei si 2 linguri de smantana sau iaurt gros ( a rezultat un alt fel de maioneza fara ou ), am condimentat cu sare si piper.
Am amestecat vinetele cu maioneza … gustul este incredibil! 🙂

Picture 001

Inchei, parafrazandu-l pe Adi Hadean: „Sa fiti sanatosi!”

Despre lacrimaroua

“If you’re alone , I’ll be your shadow. If you want to cry , I’ll be your shoulder. If you want a hug , I’ll be your pillow. If you need to be happy, I’ll be your smile.But anytime you need a friend , I’ll just be me!”
Acest articol a fost publicat în ... experinte in bucatarie ... și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

