Iubesc viata!

” Iubesc viata, pentru ca stiu si sustin ca este cel mai mare dar ce ne-a fost dat, pentru ca a fost primul meu lucru primit si este ultimul care imi va fi luat.
Am trecut prin nenumarate experiente de viata, dar valoarea celei mai neinsemnate dintre ele intrece tot aurul din lume.
Iubesc viata, ma bucur de ea! Ma bucur de caldura blanda a soarelui, in fiecare dimineata, de noptile atat de reci si intunecoase, care imi transforma ferestrele in oglinzi.
Iubesc viata, pentru ca in fiecare zi imi va darui noi experiente – si fiecare dintre ele îmi va apartine, intiparindu-se in sufletul meu.
Iubesc viata, pentru ca am gustat-o, iar gustul ei dulce-acrisor ma fascineaza; iar daca vreun bine mi-a fost platit cu rau, acest lucru nu trebuie sa ma deprime.
Iubesc viata, pentru ca ea m-a invatat ca nu binele altuia ma inalta; ca a iubi este mai frumos decât a fi iubit.
Iubesc viata cu toate capriciile ei, cu toata otrava si rautatea ei, caci, daca nu ar exista raul, cum am putea sa ne bucuram de bine?
Iubesc viata si cel mai mult iubesc dragostea pe care am gasit-o în ea; acea dragoste care ma ajuta mereu sa iubesc viata, asa cum nu a fost iubita niciodata.
Iubesc viata, pentru ca sunt si nimeni nu poate sa stearga existenta mea de ieri sau de acum. O iubesc, pentru ca intr-o zi soarele diminetilor mele se va stinge si atunci voi sti de ce iubeam atat de mult viata, cu atata dragoste.”

Humberto A Aguadelo C

Picture 099

Despre lacrimaroua

“If you’re alone , I’ll be your shadow. If you want to cry , I’ll be your shoulder. If you want a hug , I’ll be your pillow. If you need to be happy, I’ll be your smile.But anytime you need a friend , I’ll just be me!”
Acest articol a fost publicat în Hello world și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

