Salata de conopida cu hrean

Am gasit o noua reteta de la Adi Hadean in care, „protagonista” principala este conopida.
Am desfacut conopida buchetele, am spalat-o bine si am pus-o la fiert in apa cu sare (cand aceasta a dat in clocot).
Dupa ce a fiert, am pus-o intr-o strecuratoare la scurs dupa care am pasat-o, am adaugat branza rasa si un dresing format din: 4 linguri de smantana, o lingura de ulei de masline, o lingurita de hrean si un catel de usturoi.

Reteta mea este putin modificata, de aceea atasez reteta originala: http://www.adihadean.ro/2013/11/conopida-cu-smantana-si-hrean/.

Iata si rezultatul! 🙂

001

Va invit cu drag la, degustare! 🙂

Despre lacrimaroua

“If you’re alone , I’ll be your shadow. If you want to cry , I’ll be your shoulder. If you want a hug , I’ll be your pillow. If you need to be happy, I’ll be your smile.But anytime you need a friend , I’ll just be me!”
Acest articol a fost publicat în ... experinte in bucatarie ... și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

