Iubirea si ateul

„La un dineu, se gasea, printre musafiri, si un ateu … nu era om rau, dar era lipsit de credinta … cineva l-a intrebat, la un moment dat, pe crestinul de alaturi:
– De unde stii tu ca Dumnezeu te-a iertat pentru pacatele tale sau ca iti ascula rugaciunile, cand, de fapt, nu vezi nimic din toate acestea?
– Dar tu, il intreba la randul sau crestinul, de unde stii daca este zahar în ceaiul pe care il bei acum?
– Cum de unde? Simt gustul zaharului.
– Deci, stii ca este zahar in ceaiul tau, chiar daca nu-l vezi. Ei, tot asa il simt si eu pe Dumnezeu in inima mea. Sufletul meu isi gaseste linistea atunci cand simte iubirea lui Dumnezeu pentru mine, cel care sunt. El ma iubeste cu toate defectele mele, cu toate capriciile si cu tot ce sunt sau reprezint. Chiar daca nu stii, el te iubeste si pe tine.
– Nu cred asta, spuse ateul. Eu nu simt nimic.
– Nu simti pentru ca mintea ti-a ridicat o bariera si inima ta nu mai poate simti iubirea.
– Nu-i adevarat. Eu stiu sa iubesc si sa fiu iubit. Am o femeie care ma iubeste si pe care o iubesc.
– Atunci inchide ochii si gandeste-te la ea. Vei simti iubirea ta cum creste. Apoi adauga toate persoanele care-ti sunt dragi, chiar si pe cele care nu-ti sunt. Adauga animalele, pune in inima ta plantele si fiecare fir de praf din Univers. Cand le vei simti pe toate, in cercul iubirii din inima ta, atunci il vei cunoaste pe Dumnezeu. In acest fel simplu, vei putea simti si tu iubirea lui Dumnezeu pentru tine. Dacă nu simti asta, inseamna ca nu l-ai gasit încă. Iar daca ai simtit, atunci inseamna ca l-ai gasit deja, dar nu l-ai recunoscut, pentru ca Dumnezeu este iubire.
Dragostea nu o vezi cu ochii trupului, ci cu ochii sufletului.”

Cand am ajuns la iubire, am ajuns la Dumnezeu – Sfantul Isaac Sirul

Picture 151

Despre lacrimaroua

“If you’re alone , I’ll be your shadow. If you want to cry , I’ll be your shoulder. If you want a hug , I’ll be your pillow. If you need to be happy, I’ll be your smile.But anytime you need a friend , I’ll just be me!”
Acest articol a fost publicat în Povestiri cu talc și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

