E primavara la Prislop!

Pentru ca mi-a fost dor de Prislop, mi-am luat rucsacul in spate si „prietenul de nadejde”-aparatul foto si, iata-ne in zori de zi plecand la drum spre parintele meu drag, Arsenie Boca!

… in drum spre locul drag sufletului meu, fac cateva poze admirand natura si frumusetile ei, pe munte inca se mai vede zapada, semn ca „doamna Iarna”, nu se da plecata cu una cu doua … 🙂

Iata-ne ajunsi, intru in curtea manastirii si simt cum grijile, nemultumirile, neputintele, au ramas undeva in urma si nu au cum sa ma mai ajunga …

E primavara la Prislop si, e minunat!

Ma indrep cu nerabdare spre mormantul Parintelui Arsenie si, alaturi de mine multi mireni.

E primavara la Prislop, e primavara si in micutul cimitir unde alaturi de parintele meu drag – Arsenie Boca, isi odihnesc somnul de veci maicutele mutate la Domnul.

Dupa mai bine de doua ore de astepatare, resusesc sa-mi pun capul pe crucea Parintelui Arsenie, nu inainte de a face cateva poze ( pe furis ), sa ma rog pentru cei dragi mie si pentru mine.

Ma despart cu greu de mormant dar trebuie , pentru ca in spatele nostru este o „mare” de oameni care asteapta sa ajunga in acest loc.

… natura sau bunul Dumnezeu, si-a pus „amprenta” pe acesti doi copaci, la care se spune ca este bine sa te inchini si sa lasi toate grijile si neputintele …

… nu pot sa descriu cata liniste si pace sufleteasca iti poti gasi in acest loc asa cum imi place sa-l numesc: „un loc binecuvantat de Dumnezeu” …

„Despre Parinetele Arsenie Boca nu se poate vorbi decat la prezent. El este in orice piatra, in orice usa sau icoana din biserica, in orice pom sau floare de la Prislop.”

Este timpul sa ne despartim cu greu si, sa ne indreptam spre casa.

La intoarcerea spre casa, am „batut” si la poarta Manastirii Cozia – „oglinda cerului duhovnicesc”, cum a fost numita de catre arhiepiscopul Vadului, Feleacului și Clujului – Bartolomeu Anania.

Multumesc bunului Dumnezeu si Parintelui Arsenie, ca ne-au ocrotit si ajutat sa vedem aceste locuri minunate!

Despre lacrimaroua

“If you’re alone , I’ll be your shadow. If you want to cry , I’ll be your shoulder. If you want a hug , I’ll be your pillow. If you need to be happy, I’ll be your smile.But anytime you need a friend , I’ll just be me!”
Acest articol a fost publicat în Arsenie Boca si pelerinaje și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

