Eternul vals!

… imi aduc cu drag aminte de zilele copilarieie si, ascultand …

… mi-am adus aminte de primul dans invatat de la mama mea: VALSUL …

„Cred ca daca ne-am trai viata in ritm de vals am fi mult mai fericiti. Valsul transforma orice emotie in spirala si atunci nu poti decat sa curgi odata cu viata si sa dansezi in spirala.
De atatea ori avem impresia ca orice-am face ne invartim in cerc si ne blocam, dar in realitate suntem intr-o spirala. Cercul nu este si nu va fi niciodata o forma limitata, e forma perfecta a universului care se dilata si se contracta in permanenta, pe ritm de muzica. Tu alegi pe care ritm vrei sa-ti traiesti viata.
Daca in interiorul nostru am tacea cu adevarat, am putea auzi muzica universului sau muzica sferelor de care vorbea si Eminescu.”

Adela Hara

„Fa o baie de muzica o data sau de doua ori pe saptamana vreme de mai multe sezoane. In cele din urma, vei afla ca muzica este pentru suflet ceea ce este o imbaiere cu apa pentru trup.”

Oliver Wendell Holmes

… sa lasam pentru o clipa grijile si, sa ne bucuram de frumusetea muzicii si, nu in ultimul rand va invit la: VALS!!!

🙂

Despre lacrimaroua

“If you’re alone , I’ll be your shadow. If you want to cry , I’ll be your shoulder. If you want a hug , I’ll be your pillow. If you need to be happy, I’ll be your smile.But anytime you need a friend , I’ll just be me!”
Acest articol a fost publicat în Hello world și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

