Gaji Namul – garnitura de vinete

Azi, am „invitat” in bucataria mea, vinetele, din care voi face o garnitura foarte buna ( care poate fi servita ca o salata sau aperitiv ) si, cum era de asteptat, reteta mea este una coreeana.
Conform documentelor istorice, Gaji Namul a facut parte din bucataria coreeana in timpul dinastiei Josun ( 1392-1910 ).

* Ingrediente:
* 3 vinete mijloci
* 2-3 cepe verzi ( tocate marunt )
* 3-4 catei de usturoi ( cu cat este mai mult usturoi zdrobit, cu atat este mai delicios )
* 2 1/2 lingurita sos de soia
* 1/2 lingura de seminte de susan prajit
* 1/2 lingurita ulei de susan

* Mod de preparare:
Se taie vinetele si se pun la gatit intr-un vas cu aburi ( pentru ca nu dispun de acest „element” in bucataria mea, le-am fiert ), dupa care le-am pus la scurs; dupa ce sau racit, le-am rupt fasiute cu mana ( nu folositi cutitul pentru ca devin amare ), dupa care am adaugat: ceapa tocata marunt, usturoiul zdrobit, sosul de soia, uleiul de susan si semintele de susan, „invitandu-le” sa „socializele”.
Se serveste cu orez ca garnitura.

Video: http://www.maangchi.com/recipe/gaji-namul

Multumesc Maangchi, pentru retele pe care le postezi si, din care si eu ma inspir! 🙂

018

Va doresc : ” Mat-itkae duseyo!”, pofta buna!

PS: m-am „indragostit” de acest fel de mancare ! 🙂

Despre lacrimaroua

“If you’re alone , I’ll be your shadow. If you want to cry , I’ll be your shoulder. If you want a hug , I’ll be your pillow. If you need to be happy, I’ll be your smile.But anytime you need a friend , I’ll just be me!”
Acest articol a fost publicat în ... experinte in bucatarie ... și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Gaji Namul – garnitura de vinete

  1. juliacastorp zice:

    O sa il incerc .. promit

Lasă un răspuns

