Big mama soul

… imi cer scuze daca numele nu este cel corect, cred ca frumusetea melodiei, va compensa „greseala” mea …

” … pentru ca lacrimile mele se rostogolesc pe obraji, si-mi arata ca dragostea este dureroasa.
Gandul meu te urmareste si, realizez ca poti fi ranit.
Imi amintesc toate acele zile fericite …
Ochii mei au fost pacaliti de imaginea ta zambitoare, lacrimile mele nu curg.
Este simplu pentru toata lumea sa spuna te iubesc …
Eu nici nu pot sa-ti spun „te iubesc”
Cand durerea va trece, daca dragostea o sa se intoarca din nou
Cu siguranta iti vei aminti dragostea mea.
Cuvintele spun, „imi pare rau” pentru ca inima ta sufera
Cuvintele spun, „imi pare rau” pentru ca nu mai sunt increzator
Inima mea este franta ca te-a pierdut, te stiga din nou.
Ma agat de iubirea mea, te astept sa te intorci.
Nu-mi place. Este o minciuna cruda, te vei intoarce … cuvinte pe care nu le poti uita
Inima mea este franta ca te-a pierdut, te striga din nou.
Ma agat de iubirea mea, te astept sa te intorci … ”

* melodia este din serialul A Thousand Kisses – drama coreeana
Un serial de exceptie!

Sper sa va placa!

7a1cdb27c7970f1f404dc5ffcb16ace4

Despre lacrimaroua

“If you’re alone , I’ll be your shadow. If you want to cry , I’ll be your shoulder. If you want a hug , I’ll be your pillow. If you need to be happy, I’ll be your smile.But anytime you need a friend , I’ll just be me!”
Acest articol a fost publicat în ... for my heart ... și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

