Crochete de cartofi

Bine v-am regasit prieteni, va invit sa „bucatarim” ceva! 🙂

8c448eee76529cbf268329108fa14431

* Ingrediente:
… am „invitat la intalnire” … 🙂

* 500 g cartofi
* 1 ceapa
* 1 ardei gras rosu ( am inlocuit mazarea din reteta )
* 1 bucata piept de pui ( se poate pune sunca presata, bacon )
* 2 linguri de porumb dulce ( din conserva )
* 2 morcovi
* un praf de sare
* 1 lingurita de zahar
* piper
* 1-2 linguri de maioneza
* ulei vegetal
* faina
* pesmet
* 2 oua

* Mod de preparare:

Am taiat cartofii cubulete si i-am „invitat la sauna” ( cand au fost gata i-am zdrobit ),am tocat ceapa, morcovii, ardeiul gras ( cubulete ), adaugandu-le pe rand la unduit in ulei, am tocat pieptul de pui ( dupa ce in prealabil l-am fiert ), am amestecat ingredientele adaugand praful de sare, piperul, zaharul si maioneza si am amestecat; am facut chiftele din compozitie, trecandu-le apoi prin faina, ou, pesmet, dupa care le-am pus in tava tapetata cu hartie de copt pe care am uns-o cu ulei vegetal si le-am „invitat la party” in cuptor ( dupa 30 de minute le-am intors pe cealalta parte si le-am lasat alte 30 de minute ).

Yummmmmmyyyyy

* Video inspirational: http://youtu.be/C4OUSgNcndI

Enjoy!

🙂

Despre lacrimaroua

“If you’re alone , I’ll be your shadow. If you want to cry , I’ll be your shoulder. If you want a hug , I’ll be your pillow. If you need to be happy, I’ll be your smile.But anytime you need a friend , I’ll just be me!”
Acest articol a fost publicat în ... experinte in bucatarie ... și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

