Comanda!!!

… zilele trecute, am comandat online la Libraria Sophia din Bucuresti, doua carti pe care mi le doream foarte mult: Putine lacrimi, multa bucurie si, Putine cuvinte multa iubire scrise de Hrisostom Filipescu … toate bune si frumoase pana aici …
A venit ziua de luni cand, primesc telefonul „mult asteptat” in care ma anunta curierul ca am un pachet de distribuit dar, surpriza … pentru faptul ca nu m-a gasit acasa ( eu „lipsind nemotivat” pe considerentul ca ma aflam la job ), imi spune sa ma duc in cartierul in care distribuie restul de pachete pentru ca el nu mai vine in cartierul meu; pentru o clipa, am ramas fara replica … revenindu-mi, am spus ca mi se pare normal sa-i spun ora la care ajung acasa si, sa vina sa mi-l aduca … din pacate am fost refuzata!
Surpriza … joi seara, primesc telefon si imi spune curierul ca vine sa-mi livreze comanda, am acceptat dar, se pare ca era „ziua surprizelor” care se tineau lant … cand apare cu pachetul, in loc sa trebuiasca sa platesc 62 de ron ( 50 ron cartile si 12 ron transportul ) aveam de plata 92 de ron, am cerut explicatii dar, „curierul” s-a infuriat si a plecat!
Azi, am sunat la Libraria Sophia, pentru a le aduce la cunostinta incidentul prin care am trecut, din pacate am fost foarte DEZAMAGITA de atitudinea persoanei de la celalalt capat al firului al carui nume nu-l stiu deoarece s-a recomandat scurt si sec: Libraria Sophia spuneti …
… sincer, cred ca nu mai este nevoie de cuvinte,am dorit sa va impartasesc si voua experienta mea, pentru ca in cazul in care veti comanda carti de la aceasta librarie, sa nu  aveti asemenea SURPRIZE

Despre lacrimaroua

“If you’re alone , I’ll be your shadow. If you want to cry , I’ll be your shoulder. If you want a hug , I’ll be your pillow. If you need to be happy, I’ll be your smile.But anytime you need a friend , I’ll just be me!”
Acest articol a fost publicat în ... din viata ... și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Comanda!!!

  1. mcooper801 zice:

    Din pacate asa este pe la noi…este totul viceversa…anormalitatea a devenit ceva normal…exact viceversa vs cele doua titluri comandate de tine Putine lacrimi, multa bucurie si, Putine cuvinte multa iubire ….ei ti-au dat Multe lacrimi, putina bucurie si, „Multe „cuvinte putina iubire….sa fii bionecuvantata…

Lasă un răspuns

