Chiftele de varza

… cu cateva zile in urma, am avut acasa un „musafir” foarte drag ❤ -mii mele : fiul meu … dorind sa-l rasfat ca de fiecare data cu retete noi, am gatit chiftelute de varza … un deliciu … 🙂

d9b5dab5d50aad796e75bfd0e4f6d9c3

Lets’s start!

* Ingrediente:

* 500 g varza dulce
* un mar
* o ceapa
* 3 oua
* 4 linguri de faina
* 3 linguri fulgi de ovaz
* 1/2 legatura de marar
* sare
* piper
* ulei

* Mod de preparare:

Varza se toaca marunt si se amesteca apoi cu fulgii de ovaz si faina. Se adauga ceapa marunt tocata, marul trecut prin razatoare, ouale, mararul, sare si piper. Se amesteca bine si se lasa 15 minute, apoi cu mana umezita se formeaza chiftele. Se prajesc in ulei bine incins si se scot pe servete de hartie.

Opera mea! ” 🙂

047

a621ce2a412edaf1316c7115958d09ba

Despre lacrimaroua

“If you’re alone , I’ll be your shadow. If you want to cry , I’ll be your shoulder. If you want a hug , I’ll be your pillow. If you need to be happy, I’ll be your smile.But anytime you need a friend , I’ll just be me!”
Acest articol a fost publicat în ... experinte in bucatarie ... și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

