Stuffed peppers – ardei umpluti

… ne aflam in bucataria fiului meu ( doar sunt in vacanta 🙂 ), bucatarul … este nora mea 🙂 eu sunt „ajutorul” 🙂 …
Reteta are ca „eroi principali” : ardeii.
3b2ef929cc10a8d7ddb2256150f0417b

* Sursa noastra de „inspiratie” este din cartea: The Whole 3 Q-autori: Melissa si Dallas Hartwing care, te invata cum sa mananci sanatos.

* Ingrediente:

* 4 ardei grasii rosii si galbeni
* 450 g carne de vita
* 150 g dovleac
* 1 ceapa
* 4-5 bucati de usturoi
* 4 foi de varza creata ( de fapt se pune kale dar nu am gasit ), salata verde
* 4-5 bucati de ciuperci ( optional )
* 2 linguri piure de tomate
* 3 linguri de ulei
* sare, piper

* Mod de preparare:

Se spala ardeii, se taie capacelele, se curata de seminte si ii bagam la cuptor pentru 10 minute ( cuptorul sa fie incalzit in prealabil ).
Am tocat ceapa marunt si am pus-o la prajit pana a devenit sticloasa, am adaugat usturoiul zdrobit ( pentru aroma ) si apoi tocat pentru circa 2 minute, foile de varza ( salata ) pentru 2 minute, apoi carnea pe care o lasam sa se unduiasca bine, cele 2 linguri de pire de tomate, dovleacul ( cel de placinta ) taiat cubulete ( potrivite )( pe care il lasam pana se inmoaie bine ), ciupercile tocate, sare, piper dupa gust; dupa ce compozitia sa racit umplem ardeii si ii bagam la cuptor pentru 25-30 de minute.

* Exemplificare 🙂

Au fost ffffff buni!!!! 🙂

Multumesc BUCATARULUI!!!

🙂 🙂 🙂

Despre lacrimaroua

“If you’re alone , I’ll be your shadow. If you want to cry , I’ll be your shoulder. If you want a hug , I’ll be your pillow. If you need to be happy, I’ll be your smile.But anytime you need a friend , I’ll just be me!”
Acest articol a fost publicat în ... experinte in bucatarie ... și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

