Supermarket-ul lui Dumnezeu

Inainte cu mult timp mergeam in Autobuzul vietii. Si intr-o zi am vazut o placuta pe care scria „Super-marketul Lui Dumnezeu„. Si am ramas surprins!

Cand m-am apropiat, usa s-a deschis larg si m-am aflat inauntru. M-au intampinat lucratorii angajati. Si m-am umplut iarasi de uimire. Erau ingerasi! Unul dintre ei s-a apropiat zambind si mi-a dat un cos. „Cumpara cu intelepciune tot ce vrei!” – mi-a zis.

Erau de toate acolo. Intai de toate am pus in cosul meu multa  Rabdare, pretioasa Iubire si Intelegere.

M-am gandit: „aceasta iti trebuie mereu, oriunde te-ai duce„. In continuare am luat o sacosa de Intelepciune si doua sacose cu Credinta. Sfantul Duh era peste tot si L-am lasat sa ma patrunda. M-am oprit putin, dar mai incolo am vazut Puterea, indispensabila in lupta.

„Imi trebuie insa si Binecuvantare, Smerenie, si Recunostinta!”, am gandit eu. Le-am procurat si pe acestea.

In sfarsit, m-am apropiat de casa pentru plata. Cand am inaintat, insa, am vazut si Rugaciunea si Infranarea. Sigur aveam nevoie de amandoua, pentru ca stiam ca, odata iesit din magazin, aveam sa intalnesc pacatul. Pacea si Bucuria, precum si Doxologia erau in ultimul raft.

Deci m-am apropiat de casa si l-am intrebat pe inger:

–”Cat datorez ?”

Acela a zambit si mi-a spus cu simplitate:

– „Ai luat toate cate ti-au trebuit ?”

– „Da, i-am zis. Cat datorez ?”

A suras si mi-a zis din nou: „Suma este platita de mult.

A platit-o Hristos Cel Intrupat, Cel Rastignit, Cel Inviat.

2zxD0-SehB-1

  • Sursa: Mica filocalie – Paisie Aghioritul

Sa aveti parte de multa Rabdare, Intelegere, Iubire, Pace …

Despre lacrimaroua

“If you’re alone , I’ll be your shadow. If you want to cry , I’ll be your shoulder. If you want a hug , I’ll be your pillow. If you need to be happy, I’ll be your smile.But anytime you need a friend , I’ll just be me!”
Acest articol a fost publicat în Povestiri cu talc și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Supermarket-ul lui Dumnezeu

  1. Ileana zice:

    Frumos! ❤ Multumesc frumos, multumesc din inima! ❤ O zi minunata! ❤

  2. lacrimaroua zice:

    Cu mare drag !!! ❤
    O zi binecuvantata !!! ❤ ❤ 🙂

  3. Rhea zice:

    Ce frumos! Finalul m-a facut sa lacrimez!
    Cat adevar!

Lasă un răspuns

