Mama

… un alt an sa adaugat in „buchetul” amintirii …

lumanari

Mi-e dor de tine mama ,
Mi-e dor de viata mea,

Mi-e dor sa-mi dai o palma,
Sa-mi spui cate ceva.

Mi-e dor sa-ti sarut mana,
Cea fina si muncita …
Mi-e tot mai dor de tine,
Un dor ce nu se uita …

Mi-e dor de tine mama,
Mi-e dor de-o-mbratisare
Si de caldura ta !”

    * Autor : necunoscut

images

Odihnestete in pace !!!

Despre lacrimaroua

“If you’re alone , I’ll be your shadow. If you want to cry , I’ll be your shoulder. If you want a hug , I’ll be your pillow. If you need to be happy, I’ll be your smile.But anytime you need a friend , I’ll just be me!”
Acest articol a fost publicat în ... for my soul ... și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Mama

  1. ionela zice:

    Foarte frumoase versurile. Va pup.

  2. Aliosa zice:

    Si mie mi-e dor de MAMA
    Dumnezeu s-o odihneasca in PACE ! 😦
    Mi-a fost mai mult decat o MAMA,
    mi-a fost un PRIETEN ADEVARAT
    un PRIETEN DRAG ! 🙂

    O zi de BOBOTEAZA binecuvantata ! 🙂
    Aliosa.

    • lacrimaroua zice:

      Dumnezeu s-o odihneasca in pace !
      Stiu … ca acolo unde se afla, fiecare ne vegheaza ne trimit binecuvantari !!!
      … o, ce bucurie, am copilarit cu melodiile Pompiliei Stoian , multumesc din suflet … 🙂
      Multumesc si pentru „vizita” !
      O zi linistita si binecuvantata ! 🙂

Lasă un răspuns

