Magia zapezii

… de doua zile, din inaltul cerului coboara spre pamant ca intr-un „vals”, mii de fulgi jucausi …
🙂

… mi-am luat „prietenul” de nadejde be1335539b5e9328b90fcd7da39756fbsi, am plecat sa descopar „magia zapezii” …

… copacii si-au imbracat „haine de sarbatoare”, parca sunt gata de „petrecere” …

… cu zapada ajungandu-mi pana aproape de genunchi, m-am plimbat si m-am bucurat de acest „spectacol” minunat pe care mi l-a oferit : Doamna Iarna … 🙂

IMG_20160117_150930

… „copilul” din mine s-a bucurat nespus :), am vrut sa fac si un om de zapada dar, „materialul” pe care trebuia sa-l folosesc era prea umed din pacate …

e0576d1520f2974ce085816701dc3f9d

Despre lacrimaroua

“If you’re alone , I’ll be your shadow. If you want to cry , I’ll be your shoulder. If you want a hug , I’ll be your pillow. If you need to be happy, I’ll be your smile.But anytime you need a friend , I’ll just be me!”
Acest articol a fost publicat în Hello world și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Magia zapezii

  1. agenda19892010 zice:

    🌟

Lasă un răspuns

