Buna dragilor !

… minunat, a sosit sfarsitul de saptamana , sa ne bucuram 🙂 …

… va invit la o cafelutaaaa … 🙂

653vO4O

… sincer … imi este dorrrr de cerul albastru, de razele soarelui, de copaci infloriti , de minunatele flori … asa ca , m-am gandit sa va ofer putina „culoare in avanpremiera ” … 🙂

 

… inca un mic „rasfat”, o melodie …

* Din serialul All about my mom – korean drama

Enjoy !!! 🙂 🙂

Despre lacrimaroua

“If you’re alone , I’ll be your shadow. If you want to cry , I’ll be your shoulder. If you want a hug , I’ll be your pillow. If you need to be happy, I’ll be your smile.But anytime you need a friend , I’ll just be me!”
Acest articol a fost publicat în ... for my soul ... și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Buna dragilor !

  1. Aliosa zice:

    Am venit cu mare drag la CAFEAUA aburinda
    dar nu asa, cu mana goala
    ci cu o melodie de mare gala ! 🙂

    Dintre toate FLORILE PRIMAVERII iubesc cel mai tare si mai mult,
    LACRAMIOARELE !!! 🙂 🙂 🙂
    Weekend placut ! 🙂
    Cu stima si prietenie,
    Aliosa.

  2. lacrimaroua zice:

    🙂 🙂 ma bucur ca ati venit sa „serviti” o cafelutaaa …
    Multumesc, pentru melodie … faina .
    Si eu ador Lacramioarele, al caror nume il port! 🙂
    Cu drag,
    Lacrimioara 🙂

  3. mcooper801 zice:

    Am batut la usa, am intrat si m-am servit ! Multumesc Lacrima In rourata ! Noapte buna ! ❤

Lasă un răspuns

