Crasna … aproape de Dumnezeu

Despre manastirea Crasna, am auzit din descrierile minunate facute de cativa prieteni pelerini care au vizitat-o de mai multe ori spunandu-mi: „Dupa ce vei ajunge la Crasna, iti vei dori sa revi in acest loc minunat unde , te simti aproape de Dumnezeu!”
Sfanta Manastire Crasna este situata in comuna Izvoarele, satul Schiulesti, din judetul Prahova, la 5o de km N de Ploiesti.
… si, asa cum numai bunul Dumnezeu le randuie, ne indreptam spre acest loc deosebit, unde a trebuit sa dam o „mica proba de foc sau, cum i-am spus in gandul meu, urcarea Golgotei”( drumul fiind forestier ), ne „intampina” un pod din lemn si franghie situat deasupra unui rau de munte cu apa cristalina, dupa care apare poteca care ne indreapta spre manastire …

… intram printr-o poarta turn, in fata ochilor ne apare o Manastrire cu biserica veche, biserica noua, izvor, altar in aer liber,chilii, dependinte, spatiu de odihna in aer liber …

… nu stiu ce sa „imbratisez” mai intai cu privirea … 🙂
Am primit si un „dar” neasteptat, dupa terminarea vecerniei, am asistat la o tundere in monahism, nu am cuvintele necesare pentru descrierea acestui ritual deosebit care mi-a umplut sufletul de o mare bucurie …

A doua zi de Florii, am avut parte de o slujba deosebita, calugarii cantau atat de frumos iar tamaia avea un miros cu totul aparte !

* „De-a lungul existentei sale de aproape doua secole, pragul i-a fost calcat in primul rand de multimea de crestini simpli. Tu, iubite crestinule, esti cel mai important si odata ce ai pasit pe pajistea de la Crasna, vei reveni negresit, pentru ca noi suntem incredintati ca, inaltand rugaciunea ta catre Dumnezeu, vei fi mai implinit si linistit, sufletul mai fericit, iar trupul usor-usor, precum un fulg.”

… am plecat de la Crasna, precum spun cuvintele de mai sus , cu sufletul usor-usor, parca aveam „aripi” in loc de brate si , parca „zburam” … adevarat, un loc in care imi doresc ca bunul Dumnezeu sa imi mijloceasca sa ma mai intorc …

Despre lacrimaroua

“If you’re alone , I’ll be your shadow. If you want to cry , I’ll be your shoulder. If you want a hug , I’ll be your pillow. If you need to be happy, I’ll be your smile.But anytime you need a friend , I’ll just be me!”
Acest articol a fost publicat în Arsenie Boca si pelerinaje și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

