Acasa la Ion Creanga

Buna dragilor ! 🙂
… cerul este senin, soarele se afla la datorie, ne aflam inca in minunata Bucovina, pregatiti de drum, mai avem inca locuri de descoperit, unul dintre ele, Humulesti … 🙂

Pasesc pe aleea bojdeucii lui Ion Creanga – marele nostru povestitor; parca astept sa-l vad pe Nica a Petrei iesind sa ne intampine 🙂 …

 Nu stiu altii cum sunt, dar eu, cand ma gandesc la locul nasterii mele, la casa parinteasca din Humulesti, la stalpul hornului unde lega mama o sfara cu motocei la capat, de crapau matele jucandu-se cu ei, la prichiciul vetrei cel humuit, de care ma tineam cand incepusem a merge copacel, la cuptorul pe care ma ascundeam, cand ne jucam noi, baietii, de-a mijoarca, si la alte jocuri si jucarii pline de hazul si farmecul copilaresc, parca-mi salta si acum inima de bucurie!”

… un loc minunat, incarcat de multe amintiri …

dscn0829

Va invit sa trecem pragul parcului tematic, sa fim pentru o clipa iar copiii si, sa ne aducem cu drag aminte de povestile scrise de Ion Creanga!   🙂

Plimbandu-ma prin acest parc, mi-am umplut sufletul de bucurie, mi-am adus aminte de povestile citite in copilarie: Punguta cu doi bani, Ursul pacalit de vulpe, Capra cu trei iezi … 🙂

Nu am stiu ca pasii ma vor purta in viata prin acest loc de poveste, multumesc bunului Dumnezeu dar, multumesc din suflet si  Agentiei Cistour care a organizat acest pelerinaj in minunatele regiuni incarcate de istorie si multa duhovnicie: Moldova si Bucovina !!!

Despre lacrimaroua

“If you’re alone , I’ll be your shadow. If you want to cry , I’ll be your shoulder. If you want a hug , I’ll be your pillow. If you need to be happy, I’ll be your smile.But anytime you need a friend , I’ll just be me!”
Acest articol a fost publicat în Arsenie Boca si pelerinaje și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Acasa la Ion Creanga

  1. mcooper801 zice:

    Am fost pe la Creanga si voi mai merge cat de curand posibil… liniste si bunatate , asta primesc din aceasta frumoasa Moldova ! O seara plina de magie !

  2. Binecuvântate locuri.Merită văzute….Simplitatea încălzeşte sufletul şi-i dă aripi….Mulţumiri! ❤

  3. Aliosa zice:

    Buna Dimineata Distinsa Doamna !
    Pe urmele marelui POVESTITOR am fost de mai multe ori si VOI mai merge cat timp Dumnezeu ma va tine pe pamant caci , in fiecare AN voi merge la BALTATESTI pentru odihna si tratament iar sambata si duminica nefacandu-se PROCEDURI, plec HAI-HUI prin zona …
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2016/06/07/
    Intr-o asemenea frumoasa excursie, as vrea sa va insoteasca superba MELODIE

    ale caror VERSURI cu generozitate le-ati tradus pe
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2016/07/22/
    Weekend placut ! 🙂
    Cu stima si respect,
    Aliosa.

    • lacrimaroua zice:

      Bunul Dumnezeu sa va daruiasca multa sanatate pentru a va putea bucura de cei dragi si de a colinda plaiurile dragi sufletului dumneavoastra! 🙂
      Multumesc pentru melodie, eu am sa va ofer si varianta in romana cantata de Margareta Paslaru, la Cerbul de aur – 1969 : Azi vreau sa rad din nou.

      Weekend placut ! 🙂

Lasă un răspuns

