Bacon Sushi

aec74ea91d2a9820e8dd618b52a35058

Cate bunatati se pot face in bucatarie,  cu putina carne tocata, cascaval si cateva felii de bacon. 😉

* Ingrediente:

* 500 g carne tocata
* 150 g cascaval
* 200 g de felii bacon
* condimente

Pasii pe care trebuie sa-i urmam sunt simpli: luam feliile de bacon si le intindem pe un material care poate fi rulat, aplicam un strat de carne tocata pe care am rasfatat-o cu diferite condimente, adaugam o bagheta de cascaval si rulam.
Am asezat rulada intr-o tava si am invitat-o in cuptor, dupa 15 minute am tratat-o cu sos Barbeque si am trimis-o in cuptor pentru inca 25-30 minute pentru a se rumeni.
Rezultatul o sa va surprinda ! 😉

Mai jos aveti sursa inspiratiei mele !

 

3075809637_1_3_at1gavio

Despre lacrimaroua

“If you’re alone , I’ll be your shadow. If you want to cry , I’ll be your shoulder. If you want a hug , I’ll be your pillow. If you need to be happy, I’ll be your smile.But anytime you need a friend , I’ll just be me!”
Acest articol a fost publicat în ... experinte in bucatarie ... și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Bacon Sushi

  1. dyanaweb zice:

    Eu nu mamanc carne, dar parca imi face cu ochiul 🙂 Arata apetisant! Mi-ai dat o idee pentru o gustare pentru baietii mei (am doi mici si unul mai mare) Sigur vor fi incantati! 🙂

  2. ionela zice:

    Arata super, o sa incerc si eu. O zi frumoasa.

Lasă un răspuns

