Love Story

Va invit sa ascultati o melodie frumoasa din serialul coreean: The leged of the Blue See.

* Sursa: AsiaZoneMovie al carui fan sunt !!! ❤ ❤ 🙂

 

4ea198dc90e00c02e7b797a0ba478198

 

Despre lacrimaroua

“If you’re alone , I’ll be your shadow. If you want to cry , I’ll be your shoulder. If you want a hug , I’ll be your pillow. If you need to be happy, I’ll be your smile.But anytime you need a friend , I’ll just be me!”
Acest articol a fost publicat în ... for my heart ... și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Love Story

  1. Supeeerb ❤ I-am mai văzut pe actorii ăștia în alte seriale, joacă bine. Pare faină povestea, cu o sirenă…

    • lacrimaroua zice:

      Melodia este minunata, serialul este pe masura melodiei , actorii Gianna Jung si Lee Min-Ho, sunt actori talentati care au jucat si in alte seriale ( de foarte mult timp vizionez serialele si filmele coreene, muzica coreeana, ador mancarea coreeana … 🙂 ) iar AsiaZoneMovie … este locul meu de „evadare” … 🙂
      O seara linistita draga SufletNeinteles !!!

      • Și mie îmi plac serialele coreene, cel mai mult mi-a plăcut „Iubitul meu din stele”, unde are rol principal și Gianna Jung, poate l-ai văzut. O seară plăcută și ție! 🙂
        🙂 Ma bucur; da l-am vazut !
        Multumesc, toate ce bune iti doresc !

Lasă un răspuns

