Salata cu peste afumat

In cazul in care ati ramas in pana de idei ,va ofer o reteta in care eroul principal este cartoful care are anumiti invitati. 🙂

b39f7383be74042bb12b30eba7fd0446

* Ingrediente:

* 3-4 cartofi de marime medie
* 3-4 cepe rosii
* un peste afumat
* masline
* maioneza
* sare, piper

* Mod de preparare:

Am tocat ceapa julien, i-am adaugat ( dupa gust ) sare si otet si am lasat-o sa se odihneasca pana mi-am fiert cartofii si i-am taiat cubulete, am adaugat masline, sare, piper, maioneza ( dupa gustul fiecaruia ).

dscn1528

* Simpla si delicioasaaaaa !!! 🙂 🙂 🙂

Despre lacrimaroua

“If you’re alone , I’ll be your shadow. If you want to cry , I’ll be your shoulder. If you want a hug , I’ll be your pillow. If you need to be happy, I’ll be your smile.But anytime you need a friend , I’ll just be me!”
Acest articol a fost publicat în ... experinte in bucatarie ... și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Salata cu peste afumat

  1. O fac şi eu adeseori, dar de ceva vreme …fără maioneză 🙂 nu că nu mi-ar plăcea… 🙂

  2. Aliosa zice:

    Buna seara Lacrimioara !
    La o asemenea minunatie de SALATA,
    NU puteam veni cu mana goala ,
    ci cu o sticla cu VIN de Ghiurghiuliu

    Simtindu-i mirosul si banuindu-i gustul minunat,
    am dat REPUBLICARE pe My Blog
    http://amintiriamintiri.wprdpress.com/2017/02/22/
    ca s-o pregatesc la prima ” DEZLEGARE la PESTE ” !!! 🙂 🙂 🙂
    Seara faina ! 🙂
    Aliosa 🙂

    • lacrimaroua zice:

      Este cu adevarat o minunatie de salata, numai buna pentru dezlegare la peste cu o mica exceptie, folosim maioneza de post sau nu punem maioneza. 🙂
      Multumesc pentru „vin” si pentru filmulet. 🙂
      Numai bine va doresc! 🙂

  3. ecaleopi zice:

    Ce bine arată! Voi încerca, negreşit, reţeta.

  4. Aliosa zice:

    Buna dimineata Lacrimioara !
    Am pregatit ” Salata din Peste Afumat”
    iar preparatul rezultat,
    a fost o delicatesa ,
    buna de mancat chiar si de-o printesa ! 🙂
    La mine ceru-i innorat,
    si sta din nou sa NINGA,
    PAMANTUL este inca inghetat,
    iar din vazduh ,a si-nceput sa curga,
    fulgi de un alb imaculat …,
    ce se topesc urgent cand e s-atinga
    ogorul verde si drumul neasfaltat ,
    ce duce spre ” Padurea Nebuna ” ! 😦
    Weekend Binecuvantat ! 🙂
    Aliosa 🙂

Lasă un răspuns

