Salata Mimoza

Azi, va invit in bucataria mea pentru a pregati o gustare ruseasca  foarte populara, care nu lipseste de pe masa in zilele de sarbatoare.
Salata „Mimoza”, este asezata in straturi,  aspectuoasa si are un gust desavarsit.  🙂

73bbacd6bc10376a8a2644dc92fa0007

* Ingrediente:

* 3 cartofi de marime medie
* 2 morcovi de marime medie
* 3 fire de ceapa verde
* 2 conserve de ton maruntit
* 4 oua
* 100 g cascaval
* 2 pahare de maioneza
* sare, piper dupa gust

* Mod de preparare:

Pestele se scoate din conserva, se pune la scurs.
Se fierb cartofii si morcovii, se pun la scurs, se lasa la racit.
Oualele se fierb ( trebuie sa fie tari ), dupa ce se decojesc se separa albusurile de galbenusuri.
Le asezam in straturi: cartofii ( dati pe razatoarea mare ), pestele maruntit, maioneza, ceapa verde tocata marunt ( peste care am presarat putina sare ), maioneza, cascavalul ( dat pe razatoare ), morcovii ( dati pe razatoare ) un praf de piper , maioneza, albusul ( dat pe razatoare ), un praf de piper, maioneza si galbenusurile ( date pe razatoarea mica ).

* Exemplificare.  🙂

* Sursa : Evelina’s Food, Bucatarul.tv, simonacallas.com, am citit si am combinat dupa gustul meu. 🙂

Va doresc : pofta buna , in cazul in care veti incerca.

d3fc4aa3d2b019531796265974e23492

Despre lacrimaroua

“If you’re alone , I’ll be your shadow. If you want to cry , I’ll be your shoulder. If you want a hug , I’ll be your pillow. If you need to be happy, I’ll be your smile.But anytime you need a friend , I’ll just be me!”
Acest articol a fost publicat în ... experinte in bucatarie ... și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Salata Mimoza

  1. A, am mai văzut asta la TV, foarte interesant.

    • lacrimaroua zice:

      Am vazut reteta la cineva de pe WordPress ( din pacate nu am mai putut accesa ), apoi am cautat pe google, am gasit , am citit si am incercat sa „imprietenesc” toate produsele intre ele in mod armonios ! 🙂
      Merita incercata! 🙂

  2. O sabor deve ser maravilhoso 😀

Lasă un răspuns

