Gummy

4ea198dc90e00c02e7b797a0ba478198

Va ofer o melodie minunata: Gummy, din serialul coreean: Love in the Moonlight. 🙂

Va doresc auditie placuta si, o zi plina de soare si zambete ! 🙂

Despre lacrimaroua

“If you’re alone , I’ll be your shadow. If you want to cry , I’ll be your shoulder. If you want a hug , I’ll be your pillow. If you need to be happy, I’ll be your smile.But anytime you need a friend , I’ll just be me!”
Acest articol a fost publicat în ... for my heart ... și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Gummy

  1. Beta zice:

    Multumesc, tare mult imi plac aceste seriale ! ❤

  2. Beta zice:

    Sa-ti fie saptamana plina de bucurii ! ❤

  3. Aliosa zice:

    La Multi Ani de Florii, LACRIMIOARA ! 🙂

    Cu stima si respect,
    Aliosa 🙂

    • lacrimaroua zice:

      Multumesc pentru urare ( nu mi-am serbat niciodata aceasta zi ) eu imi serbez ziua numelui de Constantin si Elena ( este primul meu nume si al doilea Lacrimioara 🙂 ) …
      Multumesc din suflet ,un sfarsit de saptamana luminos , in cazul in care aveti sarbatoriti de Florii le doresc un calduros : La multi ani ! 🙂

  4. anuska zice:

    Buna dimineata! Lacramioara
    Sa ai un weekend reusit!
    Multumesc de serial nu-l stiam ,eu vizionez seriale turcesti sunt fan 🙂

  5. anuska zice:

    Scuze am crezut ca nu s-a postat ,poti sterge unul din ele ,pup

Lasă un răspuns

