Paste BINECUVANTAT !!!

4444891_b3738

Iarta-ma, iarta-ma, iarta-ma,
Iisuse al meu,

Pentru suferinta grea la care te-am dat,
Pentru paharul amar ce-am lasat sa-l bei,
Pentru calvaru-indurat sa ma poti rascumpara,
Pentru rana de pe fata si piroanele din palme.

Iarta-ma, iarta-ma, iarta-ma,
Iisuse al meu,

Pentru sarutul tradarii dat in noaptea cruda a vanzarii,
Pentru treizeci de-arginti te-am vandut iudeilor,
Te-am scuipat in fata si otet sa bei ti-am dat,
Pe Cruce te-am pironit intre doi talhari.

Te-am rastignit Iisuse si sufletul ma doare,
Te rastignesc si astazi cu faradelegi si vorbe
Si Tu ma rasplatesti cu jertfa si iubirea Ta.
Ma iarta, te rog, Doamne, ca mult rau am savarsit.

P.C.
* Sursa: Sfinti si Eroi

UdTRzT9X

Va doresc cu ocazia sfintelor sarbatori pascale, lumina in suflet si in viata si, un Paste BINECUVANTAT , alaturi de cei dragi sufletului vostru !!! 

71849-hristos2ba2binviat

Despre lacrimaroua

“If you’re alone , I’ll be your shadow. If you want to cry , I’ll be your shoulder. If you want a hug , I’ll be your pillow. If you need to be happy, I’ll be your smile.But anytime you need a friend , I’ll just be me!”
Acest articol a fost publicat în Hello world și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Paste BINECUVANTAT !!!

  1. Sărbători pascale fericite!

    Apreciat de 1 persoană

  2. anuska zice:

    Un gand curat,
    un miel impanat,
    un ou inrosit,
    cozonac indulcit,
    un vin de-ai bea,
    HRISTOS VA INVIA!
    Noaptea Sfântă a Învierii să vă lumineze sufletele pentru a fi mai buni, mai curaţi, mai înţelegători şi mai apropiaţi de Dumnezeu! Un Paşte fericit alături de cei dragi! ❤

    Apreciat de 1 persoană

  3. Aliosa zice:

    Hristos a Inviat, Lacrimioara ! 🙂

    Paste Luminat si Binecuvantat !!! 🙂 🙂 🙂
    Cu drag si bucurie,
    Aliosa ❤ 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • lacrimaroua zice:

      Multumesc din ❤ !
      Adevarat a inviat !

      Apreciază

      • Aliosa zice:

        Si eu multumesc din toata ❤ pentru schimbul de vizite , opinii
        si impresii versus postarile noastre ! 🙂
        Fie ca Sfanta Sarbatoare " Izvorul Tamaduirii "
        sa va aduca bucurie si liniste sufleteasca
        iar un BARBAT cu numele Sfantului l GHEORGHE
        sa vina cu o sticla cu Vin de Valea Calugareasca
        ca Saptamana Luminata sa fie cu adevarat Dumnezeiasca ! 🙂
        Eu, va ofer o reteta video de PRAJITURA cu gust dulce-acrisor

        impreuna cu cele mai curate GANDURI ! 🙂
        Aliosa 🙂 ❤ 🙂

        Apreciază

  4. Suflet zice:

    Paste fericit si tie! Hristos a înviat!

    Apreciat de 1 persoană

  5. Beta zice:

    nullnullCristos a Inviat !

    Sfânta Sărbătoare de Paşte este un moment în care dragostea, pacea şi seninătatea se unesc în numele Domnului. Hristos a Înviat!
    Învierea Domnului să fie un moment de pace şi iertare pentru toţi ❤

    null

    Multumesc draga mea, pentru urari, iti doresc din toata ❤ , lumina in suflet si in viata, pace si multa binecuvantare !

    Apreciat de 1 persoană

  6. Sărbători fericite, cu pace și bucurie !

    Apreciat de 1 persoană

  7. Aliosa zice:

    Hristos a Inviat ! 🙂

    Aliosa 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  8. mcooper801 zice:

    Adevarat ca a Inviat ! Multa lumina in sufletul tau minunat ! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  9. anuska zice:

    PRIETENE,
    Cu drag te imbratisez,
    chiar de sunt departe,
    pace-n suflet iti asez,
    distanta nu ne desparte……
    sentimente sincere ,curate
    eu cu drag iti daruiesc,
    sentimente adevarate,
    sa stii ca te pretuiesc!!!!!!

    Wawww !!! 🙂
    Ce faine versuri ( urare 🙂 ); multumesc din toata ❤ pentru aceste cuvinte deosebite !!! 🙂
    Iti doresc draga Anuska, sa ai parte numai de lucruri minunate si zile binecuvantate ! 🙂

    https://i0.wp.com/allwishes.in/wp-content/uploads/2014/07/Beautiful-Good-Evening-Gif-Images32.gif

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

