Melc, melc, codobelc …

… cerul este plumburiu, norii sau adunat inca din zorii zilei si isi trimit lacrimile spre pamant
ploaie toamna doamna umbrela felicitare animata
… dupa ploaie, au aparut melcii, mi-am adus aminte de anii copilariei cand, incercam sa socializez cu ei si le cantam melc, melc, codobelc … 🙂

… nu am mai tinut cont de ce se petrece in jurul meu , am inceput sa murmur melodia si, ei voiosi isi intind antenele spre mine … 🙂

smileys-cz-195

Despre lacrimaroua

“If you’re alone , I’ll be your shadow. If you want to cry , I’ll be your shoulder. If you want a hug , I’ll be your pillow. If you need to be happy, I’ll be your smile.But anytime you need a friend , I’ll just be me!”
Acest articol a fost publicat în Hello world și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Melc, melc, codobelc …

  1. Suflet zice:

    Ce frumos, ți-ai păstrat sufletul de copil! 🙂 Mereu am fost fascinată de cum își scot antenele când le cânți…

    • lacrimaroua zice:

      Desi am „ghiocei” pe la tample 🙂 … sufletul meu este de copil … un copil caruia ii place sa faca diferite boroboate 🙂 ( nu ca nu am facut destuleee in vremea copilariei 🙂 ) … m-am bucurat de linistea dupa ploaie, de aerul inmiresmat si, de „prietenii melci !
      Si pe mine m-au facinat si ma fascineaza de fiecare data cand le cant melc, melc, codobelc, isi intaind antenele, parca asculta si le face „placere” acel cantec … 🙂

      • Anastasia zice:

        Să știți că mi-a plăcut întotdeauna de felul dumneavoastră de a fi, referitor la ceea ce postați.Prin intermediul ăsta mi-am dat seama de sufletul bun care îl aveți… 🙂

      • lacrimaroua zice:

        Multumesc draga mea , pentru ca ai trecut „pragul casei mele” si, nu in ultimul rand pentru cuvinte !
        Aici imi postez lucruri dragi sufletului meu , cat despre suflet … numai bunul Dumnezeu stie daca este bun, sunt un simplu om – cu bune si rele !
        O zi plina de cer senin in suflet si multa binecuvantare ! 🙂

Lasă un răspuns

