Supa de alge marine – Miyk guk

 

… se consuma de catre coreeni cand isi serbatoresc ziua de nastere; avand in vedere ca acum patru zile, am mai adaugat inca o lacramioara in buchetul anilor, am preparat aceasta supa … 🙂 ( pentru cei ce nu stiu, sunt fan al bucatariei coreene  🙂 )

Va invit sa exploram noua reteta, nu inainte de a va invita la o cafeluta si a va arata cateva motive pentru care ar trebui sa consumam aceasta supa !  🙂

15092593b49d6c8102982893e895c59e

* Beneficii:
* Protejeaza ochii
* Efecte anti-cancer
* Suma mare de iod
* Ajuta la slabit
* Previn diabetul zaharat
* Detoxifica organismul
* Mentin sanatatea inimii

* Sursa: internetul  🙂

Si acum sa trecem la treaba !

* Ingrediente:

* 80g alge marine
* 1 lingurita usturoi tocat
* 1 lingurita sos de soia
* 1 lingurita ulei de susan
* 1-2 lingurite sos de peste
* 200g carne vita
* ceapa verde
* seminte de susan

* Mod de preparare:

Inmuiati algele in apa (timp de 30 minute), dupa care se scurg si se taie in bucati mici. Intr-un vas se pun algele si se acopera cu apa, lasandu-le sa fiarba 20-30 minute ( la foc mediu ); dupa ce supa se ingroase am adaugat carnea de vita taiata cubulete si usturoiul ( lasandu-le pentru inca 20 minute sa fiarba la foc mediu ).
La final am adaugat sosul de peste, cel de soia, uleiul de susan si putina ceapa verde tocata marunt.
Am servit supa alaturi de orez fiert si salata de alge marine ( pentru ca algele se umfla si volumul sa dublat am facut si o salata la care am adaugat usturoi, ceapa verde, sos de soia, ulei de susan si seminte de susan ( negru , imi place la nebunie ) ).

DSCN1696

* Video :

Nu pot spune decat: Sig-yog ( pofta buna ) !!!  🙂

Despre lacrimaroua

“If you’re alone , I’ll be your shadow. If you want to cry , I’ll be your shoulder. If you want a hug , I’ll be your pillow. If you need to be happy, I’ll be your smile.But anytime you need a friend , I’ll just be me!”
Acest articol a fost publicat în ... experinte in bucatarie ... și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Supa de alge marine – Miyk guk

  1. Suflet zice:

    La mulți-mulți ani! Mănânci chiar și cu bețișoare?! Înseamnă că ești foarte pasionată 🙂 Nu mă încântă așa tare cum arată supa, dar cred că e gustoasă 😀

    • lacrimaroua zice:

      Multumesc pentru urare ! 🙂
      Sunt un „invatacel” in mancatul cu betisoare ! 🙂 🙂 🙂
      Imi place foarte mult bucataria coreeana ! ❤ ❤ ❤
      Poate nu arata spectaculos dar, este fffff gustoasaaaaa ! 🙂

  2. Aliosa zice:

    Bună dimineața Lăcrimioara ! 🙂
    Și la mine PLOUĂ dar nu-mi pare rău că ploaia face bine PĂMÂNTULUI ! 🙂

    Mulțumesc pentru REȚETA propusă ! 🙂
    Sunt convins că de-aș prepara-o, aș găsi-o gustoasă ! 🙂
    Un sfârșit de săptămână fară PLOAIE dar musai cu SOARE și bucurii ! 🙂
    Cu drag,
    Aliosa 🙂

    • lacrimaroua zice:

      … cand iese putin soarele dintre nori cand se ascunde si incep sa „planga” norii; sincer, nu mai vreau sa ploua ma dor „meteorologii” de serviciu … 🙂
      Multumesc pentru vizita si dar; reteta este foarte buna si sanatoasa pe cuvant de „pionier” 🙂 🙂 ( glumesc, chir e superrr buna, din punctul meu de vedere 🙂 )!

      Background

      Zile senine fara de nori !

      • Aliosa zice:

        ^ Zile senine fără de nori ^
        dar cu PRIVIGHETORI și nu cu CIORI ! 🙂
        Un sfârșit de săptămână binecuvântat ! 🙂
        Cu drag,
        Aliosa 🙂

  3. Beta zice:

    Interesanta reteta . O zi de joi asa cum ti-o doresti ❤

Lasă un răspuns

