„Violare de domiciliu”

ART. 224 din Codul Penal:

„… patrunderea fara drept, in orice mod, intr-o locuinta, incapere, dependinta sau loc imprejmuit tinand de acestea, fara consimtamantul persoanei care le foloseste … ”

 

 

thumbs-up-animated-emoji

Despre lacrimaroua

“If you’re alone , I’ll be your shadow. If you want to cry , I’ll be your shoulder. If you want a hug , I’ll be your pillow. If you need to be happy, I’ll be your smile.But anytime you need a friend , I’ll just be me!”
Acest articol a fost publicat în Hello world și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la „Violare de domiciliu”

  1. Suflet zice:

    Nu pot vedea videoclipul, spune că e privat 😦

  2. Beta zice:

    Da, nu se poate viziona de aici dar dam clik pe youtube care apare jos in dreapta si ne duce la vizionare. Tare dragalasi sunt si macar sa ne violeze domiciliul numai astfel de neinvitati, ha, ha, ha.
    Sfarsit de saptamana in zi de sarbatoare si multe bucurii ! ❤ Te mai astept la cafea cand ai vreme si placere…..

    • lacrimaroua zice:

      🙂 🙂
      … pana acum imi „invadau” pervazul” acum au „invadat” si bucatariea 🙂 , sunt minunati si prezenti de cum deschid geamul …

      morning coffee

      O zi linistita si fericita !!! ❤ 😉

      • Beta zice:

        Stiu, eu am avut prilejul sa am pescarusi care veneau in balcon la et. 5 cat am stat la o cunostinta sa-i am grija de catel si flori cat a fost in concediu… I-am facut de lucru dar nu am putut sa nu le cumpar pestisori si sa-i hranesc, acum are ocupatie doamna respectiva, ha, ha, ha.

        🙂 🙂 🙂
        Ce tare !!!
        😉

  3. Aliosa zice:

    Bună Dimineața Lacrimioara !
    Înainte de a spune ceva despre porumbeii ^ VIOLATORI^ 🙂
    te invit cu drag și stimă la o CAFELUȚĂ ! 🙂

    iar REFUZUL nu se-acceptă ! 🙂
    PORUMBEII jucăuși,
    ce nu pot inta pe UȘI ,
    dacă GEAMUL n-are PLASĂ 🙂
    intră repede în CASĂ ! 🙂
    O Duminicî Binecuvântată ! 🙂
    Aliosa 🙂 🙂 🙂

  4. anuska zice:

    Ce frumos! si mie mi-a intrat un porumbel in bucatarie si in sufragerie ,vin ci ciocanesc in geam daca este inkis 🙂

    Buna dimineata!
    O ceasca de cafea
    cu o floare langa ea,
    trimisa din partea mea!
    Sa ai o saptamana cu realizari fericite !

  5. Beta zice:

    Of, of, atat spun si merg mai departe sa-ti urez o saptamana minunata plina de tot ce-ti doresti si cu racoare daca e prea cald la tine. Eu am trecut la programul de vara cu canicula : circul dimineata pna la 10 apoi seara dupa 19, nu-0mi permite inimioara sa ma bag in cuptor…. Pupici ❤

    • lacrimaroua zice:

      Adevarat draga mea, si la mine este ffff cald dar, sunt rabdatoare ( asa cum si Doamne, are RABDARE cu noi ) , imi este greu ( sunt operata de tiroida si suport greu caldura dar cineva acolo sus imi da putere ); iti doresc multa sanatate si multa putere de a trece peste aceasta canicula cu bine !!!
      O saptamana binecuvantata !

      Good evening...

      O seara linistita ! 😉

      • Beta zice:

        Multumesc draga mea, nu de caldura am oftat dar vreodata poate am sa-ti spun. Nu e ceva grav doar ca ma sufoca nu temperaturile ridicate desi si eu am probleme cu tiroida, nu este operata si cu tot tratamentul m-a cam rapus. Pup ❤ Frumos rasarit !

        Iti doresc multa PUTERE de a trece peste toate !!!
        Stiu ce inseamna tiroida m-am „luptat” cu ea foarte multi ani, mi-a creat alte probleme dar, Doamne imi da putere sa trec peste toate !!!
        Iti doresc numai bine !!! ❤

Lasă un răspuns

