Peste marinat

… sunt un FAN al pestelui, imi place marinat, prajit, la cuptor, etc … IMPORTANT: PESTE sa fie … 😂 😊

Am folosit pentru aceasta reteta: 6 bucati de hering ( prietena mea ( de la care am luat reteta ) a folosit hering combinat cu macrou ).
Am taiat pestele in bucati, l-am lasat pentru 20 de minute cu o ceasca de otet dupa care,
l-am invitat sa sara in zeama pe care am pus-o la fiert din momentul in care continutul clocoteste, pentru 5 minute ( nu mai mult ).

* Ingrediente pentru fiert:

* 1 ceasca otet
* 2 cesti apa
* 1 lingurita de sare
* 1 lingurita de zahar
* piper, enibahar, foi de dafin

* Separat, am pus la fiert:

* 1 ceasca otet
* 3 cesti apa
* 1 lingurita sare
* l ingurita zahar; toate acestea se dau in clocot apoi se adauga:
* o ceapa ( taiata solzisori ), 1-2 morocvi ( taiati rondele )
* piper boabe, boabe de mustar, 1-2 foi dafin; care se dau un clocot nu mai mult, se raceste la temperatura camerei si adaugam marar; asez pestele intr-un recipient, peste el adaug compozitia a doua ( daca este nevoie complectam si cu compozitia in care a fiert pestele); l-am lasat la marinat timp de 6-7 zile dupa care am inceput sa SAVUREZZZzzzzz !!! 😋

* PS: luam de multe ori din comert peste marinat, eram de multe ori dezamagita pentru ca gaseam in borcan mai multa ceapa si morcov si cautam cu disperare pestele. 😉

Multumesc dragei mele prietene pentru reteta! 🤗

Despre lacrimaroua

“If you’re alone , I’ll be your shadow. If you want to cry , I’ll be your shoulder. If you want a hug , I’ll be your pillow. If you need to be happy, I’ll be your smile.But anytime you need a friend , I’ll just be me!”
Acest articol a fost publicat în ... experinte in bucatarie ... și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Peste marinat

  1. Mihail Toma zice:

    Yap!
    Și eu sunt mare amator. Rețeta-i aceiași, doar că pun multe boabe de muștar (țin carnea viguroasă), nu pun zahăr și nici mărar. Fac, mai bărbătește, așa… doar o singură zamă pe care-o torn clocotită peste pește, sănătate, ura și la gară!!! 😉
    Dacă pui borcanele cu gura în jos, se videză bine (sau curg în spălător 😀 ), și se păstrează foarte bine. Am găsit un borcan uitat în spatele unei sticle cu vișinată, cred că stătea acolo de vreo trei ani. Am mâncat cam cu frică, dar n-am avut nimica, și ce gust, miammm!!!!

    Apreciază

  2. Katherine zice:

    Nu prea sunt fan al pestelui, insa din cand in cand mi se mai face pofta si incropesc cate o reteta usoara de peste.
    Imi place reteta postata de tine si promit sa o incerc la urmatoarea pofta! 😀

    O duminica minunata, draga Lacrimaroua!

    Apreciază

  3. lacrimaroua zice:

    Spor la treaba ! 😉 Astept sa-mi spui parerea dupa ce ai incercat reteta. 🙂
    Multumesc. o duminica linistita !!!

    Apreciază

  4. Emilia Wonc zice:

    Vă pot recomanda și o salată rusească foarte delicioasă. La noi (în Republica Moldova) se prepară foarte des. Vă las și un link. Probabil cunoașteți rețeta, iar dacă nu, sper să vă placă.
    http://www.veronik.ro/reteta-categorie/salata-suba/

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.