Pofta de ceva bun ! 👏


Buna dimineata ! 🙂


De curand am gasit o reteta care mi-a cam facut cu ochiul 😉, asa ca … la treaba ! 🤭

* Ingrediente :

* aluat filo ( cu foi foarte subtiri ) – 400 g
* unt – 100 g
* cascaval ras – 200 g
* branza de vaci – 200 g
* lapte – 50 ml
* apa carbogazoasa – 100 ml
* 2 oua
* sare – dupa gust

* Mod de preparare :

Pentru a nu va incurca cu explicatiile, postez videoul ” inspirational” ! 😃


Placinta mea ! 🙂



* Sursa inspiratiei : savurosTV

Despre lacrimaroua

“If you’re alone , I’ll be your shadow. If you want to cry , I’ll be your shoulder. If you want a hug , I’ll be your pillow. If you need to be happy, I’ll be your smile.But anytime you need a friend , I’ll just be me!”
Acest articol a fost publicat în ... experinte in bucatarie ... și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Pofta de ceva bun ! 👏

  1. Suzana zice:

    Mi-ai facut pofta! Eu folosesc foile astea pentru placinta cu mere/dovleac sau carne.
    Insa nu gasesc prea des. Si recunosc nici nu ma preocup… 🙂
    O saptamana usoara sa ai! 😘❤️

    Apreciat de 1 persoană

    • lacrimaroua zice:

      Este o placinta foarte usor de facut, gustoasa si satioasa. 🙂
      Mie imi place sa ” bucataresc ” ( asa imi place sa spun ) si nu numai, imi place sa incerc retete noi, sa fiu un MasterChef, in bucataria mea ! 😃
      Imi place sa-mi fac ” temele” ca atunci cand ma duc la fiul meu, sa-l pot rasfata pe el si pe nepotei ! ☺😀
      O saptamana cu cer albastru in suflet, mult soare si multa binecuvantare !
      🙏🌞🤗😘

      Apreciat de 1 persoană

  2. Aliosa zice:

    Bună seara, Lăcrimioara ! 🙂
    Am copiat REȚETA sus postată și o voi face printre altele cu o zi înainte de Sfintele PAȘTI ! 🙂 În BUCĂTĂRIA noastră , Master Chef-ul sunt EU !!! 🙂 🙂 🙂
    Cât privește plecarea în curând la FIUL Domniei Tale ,
    ” Drum bun din pupa ” 🙂
    cum spuneam eu odată marinarilor pe care-i comandam înaintea plecării cu navele din dotare în diferite misiuni pe DUNĂREA bătrână în aval sau în amonte de Turnu Măgurele ! 🙂
    Să-ți vină băiatul sănătos și să te ducă la familia lui în siguranță ! 🙂
    Cea mai mare bucurie pentru o BUNICĂ este atunci când își strânge în brațe NEPOATELE și NEPOȚII !!! 🙂 🙂 🙂
    Mulțumesc pentru urările făcute pe ultimul post vizitat ! 🙂
    DUMNEZEU să vă OCROTEASCĂ și să vă BINECUVÂNTEZE pe Domnia Ta, fiul , nora și nepoții! 🙂
    Cu drag,
    Alioșa.

    Apreciat de 1 persoană

  3. Aliosa zice:

    Bună dimineața, Lăcrimioara ! 🙂

    De Buna Vestire ( Dezlegare la pește) ,
    pentru prânz și cină subsemnatul gătește
    doar mâncare pe bază de PEȘTE !!! 🙂 🙂 🙂

    Te aștept pe
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2023/03/24/
    pentru a-ți alege FLOAREA ce-o preferi ! 🙂
    O zi binecuvântată ! 🙂
    Cu drag,
    Alioșa .

    Apreciat de 1 persoană

    • lacrimaroua zice:

      Buna ziua, Aliosa ! 🙂
      Foarte bun pestele, eu sunt un mare FAN !!! 😃
      Multumesc pentru invitatie ! 🙂
      O saptamana binecuvantata ! 🙏
      Scuze pentru raspunsul intarziat dar, am fost pe drum spre Cehia ! 🙂
      Cu drag – Lacrimioara

      Apreciază

  4. Aliosa zice:

    Bună dimineața, Lăcrimioara ! 🙂
    ” La pofta de ceva bun” 🙂
    adaug spre liberă informare ,
    o rețetă care la mine este la mare căutare ! 🙂

    Și totuși ,te aștept pe

    Alioșa ” File de Jurnal” la 14 ( patrusprezece) ani de la lansare !


    să-ți alegi FLOAREA ce-o preferi ! 🙂
    O duminică binecuvântată alături de cei dragi ! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  5. Katherine zice:

    Yumm, arata delicios! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  6. Pkmundo zice:

    😍🔆🌈

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.