Copilului meu cu drag !!!

… dragul mamei, imi cer iertare ca dintr-un motiv independent de vointa mea nu am putut sa-ti scriu cateva randuri dragi cu ocazia unui eveniment deosebit din viata ta dar, am fost alaturi de tine prin intermediul telefonului …

19 august … un nou rasarit de soare … o zi unica ca in fiecare an !!! 

53d179f95395d0e408a29b143ada1125

Doamne, inainte de a veghea asupra mea, vegheaza asupra copilului meu.
Inainte de a ma iubi pe mine, iubeste-mi „RAZA DE SOARE”!
Inainte de a ma tine pe mine sanatoasa, ai grija sa nu se imbolnaveasca el.
Protejeaza-l Doamne, si indruma-l pe calea cea dreapta, AMIN !!!

41f78306acd82cd5bfd4e724fdbb34ce

b883baa71b1129a2691bc29a1355e86d

Domnul sa te binecuvinteze in toate zilele  tale !!! 

de594d69dc422c6e71db16e519f073e4

Cu multa dragoste MAMA !!!

9ef1ea17ad2b6ccc53a95694c4dbe186

LA MULTI ANI !!!  ❤  ❤  ❤

Despre lacrimaroua

“If you’re alone , I’ll be your shadow. If you want to cry , I’ll be your shoulder. If you want a hug , I’ll be your pillow. If you need to be happy, I’ll be your smile.But anytime you need a friend , I’ll just be me!”
Acest articol a fost publicat în ... for my soul ... și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Copilului meu cu drag !!!

  1. Ileana zice:

    La multi ani !

    Sa iti traiasca copilul drag, sa te bucuri de el!
    Nu toate mamele au sufletul atat de frumos ca tine, felicitari draga mea,mi-a placut tare mult cele citite catre copilul tau ❤ ❤ ❤
    O seara binecuvantata! ❤

    Apreciat de 1 persoană

  2. Aripi de albatros zice:

    Multă sănătate ție și copilului tău! Tot ce este bun și frumos să vă îmbrățișeze!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Beta zice:

    LA MULTI ANI ❗ copilasului tau si tie mamica minunata. M-a impresionat cat de frumos ai postat pentru aniversarea copilasului tau. Sa va dea Dumnezeu multi ani impreuna cu sanatate si fericire.

    Ca sa-ti iasa inimioara trebuie sa nu lasi pauza intre semn si 3 sa fie lipite. Pupici ❤

    Apreciat de 1 persoană

  4. anuska zice:

    Linistea Rasaritului de Soare imi dezmorteste gandurile…trupul…si sufletul…si imi doresc sa vad in fiecare dimineata cand ma trezesc lumina Soarelui si imensitatea cerului sa ma bucur pentru inca O Noua Zi…VIATA ESTE UN DAR…

    Apreciat de 1 persoană

  5. anuska zice:

    Sa traisca sanatos si fericit !
    La multi ani!

    Apreciat de 1 persoană

  6. Beta zice:

    Un sfarsit de saptamana plin de liniste si relax. O vreme frumoasa pentru plimbari in natura care ne incarca spiritual. Pupici ❗ ❤

    Apreciat de 1 persoană

  7. mcooper801 zice:

    La multi ani cu sanatate ! Tot binele din lume pentru copilul tau si pentru toti cei de prin preajma ! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  8. elenamarinalexe zice:

    UN GÂND BUN ȘI O URARE DIN SUFLET, PRIMEȘTE ȘI DE LA MINE: LA MULȚI ANI, BINCUVÂNTAȚI!

    Apreciat de 1 persoană

  9. Multe bucurii si multumiri sufletesti langa copilul tau drag! Seninul si iubirea sa va invaluie mereu! LA MULTI ANI !

    Apreciat de 1 persoană

  10. julymorningcom zice:

    Minunat ….

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.