Salata de vinete 👍

Buna dimineata ! 🙂



Zilele trecute, am incercat o noua reteta in care eroina principala era doamna vanata !

* Ingrediente :

* vinete – 1 buc
* oua – 3 buc
* ceapa – 2 buc
* otet – 50 ml
* apa – 100ml
* zahar – 10 g
* maioneza – 100 g
* sare, piper – dupa gust

* Mod de preparare :

Am taiat ceapa si am pus-o la marinat in 100 ml apa, 50 ml otet, 10 g zahar si sare – 30 minute .
Am taiat vanata rondele – apoi julienne si am pus-o in tigaie la prajit; cand a fost gata le-am pus la scurs de surplusul de ulei. Am fiert ouale, le-am taiat si le-am invitat alaturi de vinete, am adaugat ceapa dupa ce am scos-o de la marinat, maioneza si am potrivit de sare si piper si le-am trimis in graba la frigider pentru 30 minute.



… delicioasa, dupa parerea degustatorilor … 😃👍


* Sursa inspiratiei : savurosTv

… in cazul in care doriti sa va inspirati … 😉

Despre lacrimaroua

“If you’re alone , I’ll be your shadow. If you want to cry , I’ll be your shoulder. If you want a hug , I’ll be your pillow. If you need to be happy, I’ll be your smile.But anytime you need a friend , I’ll just be me!”
Acest articol a fost publicat în ... experinte in bucatarie ... și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Salata de vinete 👍

  1. Ileana zice:

    Bună ziua draga mea 🤗 Încerc, mi-ai făcut poftă!
    Duminică Binecuvântată 🙏🤗😘❤️

    Apreciat de 1 persoană

  2. Aliosa zice:

    Bună ziua , Lăcrimioara ! 🙂
    Sincer , am încercat tot felul de REȚETE cu ” doamna VÂNĂTĂ ” 🙂 dar pe asta , NICIODATĂ ! 😦
    Ca atare , îi voi da REPUBLICARE pe My Blog s-o am ” aproape de mine” căci pe malul DUNĂRII bătrâne , VINETELE colorează din belșug PIEȚELE din oraș iar PREȚUL/kilogram este REZONABIL ! :)n
    O zi BINECUVÂNTATĂ ! 🙂
    Alioșa ! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  3. Ecoarta zice:

    Interesantă rețetă! Chiar o voi încerca! Mulțumesc mult! O zi bună!

    Apreciat de 1 persoană

  4. Suzana zice:

    Este o reteta ce merita experimentata!
    Si imi place mult ambianta aromata de la tine!
    O seara frumoasa si o saptamana la fel!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.