… o voce de aur …

Dragi mei, am descoperit o voce plina de caldura care mi-a purtat sufletul ca intr-un dans … numele: Dimash Kudaibergen, are 23 de ani, este din Aktobe, Kazahstan ! 🙂
Auditie placuta ! 🙂

 

Mi-a mers la ❤ !!!

smiley-spielt-keyboard

Despre lacrimaroua

“If you’re alone , I’ll be your shadow. If you want to cry , I’ll be your shoulder. If you want a hug , I’ll be your pillow. If you need to be happy, I’ll be your smile.But anytime you need a friend , I’ll just be me!”
Acest articol a fost publicat în ... for my heart ... și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la … o voce de aur …

  1. anuska zice:

    Incredibil cat de frumos canta ,e chinez sau japonez 🙂 ❓

    • lacrimaroua zice:

      Dimash Kudaibergen, are 23 de ani, este din Aktobe, Kazahstan ! 🙂
      Are o voce incredibil de frumoasa , l-am descoperit intamplator.

      • Aliosa zice:

        De unde se vede că unele persoane nici macar NU citesc cele postate și-apoi……
        ^ dau cu bâta-n baltă ^ ………………..

        😉 Se mai intampla .

      • anuska zice:

        Da are ,eu l-am descoperit acum la tine ,nu stiam de el 🙂
        O zi buna sa ai !

        Ma bucur, Anuska !
        Multumesc ,sa ai o seara faina si numai bine ! 🙂 😉

  2. aurelia09albatros zice:

    O voce deosebită! Nu l-am mai ascultat… Mulțumesc! Zi frumoasă@

  3. Aliosa zice:

    Și mie mi-a mers la inimă iar pentru asta, îți mulțumesc Lăcrimioara ! 🙂
    O săptămână la fel de frumoasă ca si melodia descoperită de tine ! 🙂
    Cu drag,
    Aliosa 🙂

Lasă un răspuns

